Centralny serwis

Grupa GP jest certyfikowanym dystrybutorem i serwisem pojazdów marki TECHLIFE w Polsce.

Dokładamy wszelki starań, aby proces reklamacji, wymiany lub zwrotu towaru był jak najwygodniejszy i jak najszybszy dla naszych klientów.
Okres gwarancji na akumulatory litowo-jonowe wynosi 12 miesięcy, na pozostałe podzespoły 24 miesiące od daty zakupu. Naprawy gwarancyjne wykonywane są w czasie nie dłuższym niż 28 dni, licząc od momentu otrzymania produktu.
Urządzenie automatycznie traci gwarancję na układ elektryczny w przypadku stwierdzenia przez serwis nieautoryzowanej ingerencji.
Naprawa gwarancyjna polega na wymianie lub naprawie uszkodzonego elementu.
Elementy uszkodzone podczas niewłaściwego użytkowania urządzenia (nie zgodnego z instrukcją obsługi) nie podlegają gwarancji. Gwarancja nie obejmuje elementów eksploatacyjnych typu:
- klocki oraz bębny hamulcowe;
- dętki;
- opony (za wyjątkiem wady ujawnionej po zakupie oraz uniemożliwiającej normalną eksploatację);
- łożyska układu kierowniczego oraz kół (za wyjątkiem wady ujawnionej do 200 kilometrów po zakupie)
- amortyzatory (za wyjątkiem wady ujawnionej do 200 kilometrów po zakupie oraz uniemożliwiającej normalną eksploatację) Gwarancja nie obejmuje również czynności eksploatacyjnych należących do właściciela, typu:
- czyszczenie oraz smarowanie układu zawieszenia oraz kierowniczego urządzenia;
- regulacja hamulców po wymianie klocków/tarcz hamulcowych oraz po rozbieraniu/modyfikacji zawieszenia czy wymianie opon;
Na czas naprawy Grupa GP SC nie dostarcza urządzenia zastępczego.
Do obowiązków użytkownika należy wyłącznie systematyczne ładowanie akumulatora, kontrolowanie ciśnienia w oponach oraz użytkowanie tylko w odpowiednich warunkach atmosferycznych.